2010 m. gruodžio 4 d., šeštadienis

Septyniasdešimt šeštoji diena



Ech, man patinka tokie mini fotošūtai . Skaitant Platoną sugalvojau, kad reik susirast kalėdines lemputes ir apkarstyt jomis sesę :D Taigi, išjungiau šviesą, papuošiau sesę ir abi pasijuokėm, kad kalėdine eglute būt smagu.
Kyla noras dažniau tokias nesąmones daryt. Labai jau smagu. Ir net ne viena nuotrauka iš šios sesijos patiko man. That's awesome. Love it.

2010 12 04
Details:
f/1.6
1/30 sec.
ISO-200
Modelis: Ieva

Smagaus arba ramaus jums šeštadienio vakaro. Pagal jūsų norus, mielieji,
Vaiva
:)

6 komentarai:

  1. O Fainiai ;) aš ir jau noriu namo ką nors išbandyti su tom kalėdinėm girliandom:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dėkis :D
    Aha, grįžk paeksperimentuot :D aš tai išsivežu lemputes Vilniun :D Eglę papuošt šeima galės kai grįšiu :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Patinka :) kaip iš kokio madų žurnalo :))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Jorige, ačiū ačiū, koks gražus komentaras!
    Aš labai žaviuosi mados fotografija, tad tai komplimentas didelis :))

    AtsakytiPanaikinti