2010 m. gruodžio 3 d., penktadienis

Septyniasdešimt penktoji diena




Vakarykštis online workshop'as įkvėpė žaidimams blizgučiais :D
Na, aišku, mano blizgučiai buvo smagiai kalėdiški, sesers nuotaika visai netinkama fotosesijoms, aš neturėjau trikojo (visada jo nepasiimu, kai užsireikia, o kai nereikia, tai atsitempiu Panevėžin...), rankos drebėjo, apšvietimo maža... Žodžiu, fun :D
Na, o iš esmės, tai tikrai visai smagu buvo. Radau net kelias nuotraukas, kurios man patiko. Jas gal kadanors ir pamatysite, gal ir ne...
Grįžtant prie fotografijos, tai kol kas nesusidraugavau su nauju objektyvu. Sunkiai sekasi su fokusu. Kažkaip nesutariu. Dar pasiilgstu zoom'o, nes mano mažam kambary kojinis zoom'as labai jau ribotas. Bet viskas gerai, priprasiu :}

2010 12 03
Details:
f/2,2
1/10 sec.
ISO-200
Redaguota: photoshop ir lightroom

Smagaus savaitgalio
Vaiva
:)

P.S. Šiandien mane sulygino su Amelija iš Monmartro. Miela ^^

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą