2010 m. gruodžio 22 d., trečiadienis

Devyniasdešimt ketvirtoji diena

Fotyvo Kalėdos...

Jaukios. Taip taip taip. Labai jaukios, mielos. Pasijuokėm, pabuvom kartu. Miela. Labai.
Ypač man šilta buvo po Juditos žodžių, kad fotyvo naujokai pranoko lūkesčius (ar kažkaip ten panašiai išsireiškė :} ).
Labai miela.

2010 12 22
Details:
f/1.4
1/800 sec.
ISO-400
Redaguota: Lr

Smagios atostogų pradžios! (o kai kuriem sėkmės ryt koliuose, egzuose ir visame kame)
Vaiva

4 komentarai:

  1. Labai įdomiai žiūrisi tas liepsnos atsispindėjimas ir išplaukimas :}

    AtsakytiPanaikinti
  2. Čia daug žvakučių vienoj eilėj. Norėjau, kad atrodytų maždaug kad bokeh eina iš liepsnos, bet nelabai gavos :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Jaukumo įspūdį sukelia. Beje aš tavo pašto nežinau (mano - someonesleeping gmail).

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mano paštą galima sužinoti paprastai: Įrašo apačioje šalia info, kas parašė ir kada parašė įrašą, yra penki mygtukai. Pirmasis jų leidžia rašyti el-laišką autoriui, t.y. man :} Bet ok, susisieksiu pati :)

    AtsakytiPanaikinti