2010 m. gruodžio 11 d., šeštadienis

Aštuoniasdešimt trečioji diena


Ruduo/Žiema 2010-2011

Fotosesijų vakarai, naktys ir dienos :D Va taip jau būna, kai Vaiva turi fotoaparatą ir nebijo juo pasinaudoti, o jos mergaitės, Raminta ir Aistė,  nesikuklindamos pozuoja.
Labai labai smagu.
Taigi, šiandien fotografavau fotosesiją medijų studijų įvado projektui. Fun. Na, nebus tai super duper kietos nuotraukos, bet aš juk ne profesionalė. Esu dar tik nedaug patyrus mėgėja. Bet aš tapsiu daug patyrusia mėgėja tai tikrai. Pažadu :D
Bent jau buvo smagu.
Na, pamatysim kaip dėstytoja įvertins mano, kaip mados fotografės sugebėjimus ;DD

2010 12 11
Details:
f/1.4
1/320 sec.
ISO-1600
Redaguota: mhm
Modeliai: Aistė ir Raminta

Gero gero gero šeštadienio vakaro.
Vaiva

9 komentarai:

  1. Labai labai patinka. Idomu butu visas nuotraukas pamatyti ;}}

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oj, tai čia naktinių fotosesijų :D Tai yra, for fun :D galiu tau parodyt kokią vieną kitą tikrosios fotosesijos. ^^

    AtsakytiPanaikinti
  3. gražiai ;]] tik man atrodo būtų dar šauniau jeigu tų knygų po dešine nesimatytu :)
    bent jau man taip atrodo :))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Gali būt. Kažkaip neužkliuvo man :}
    http://i50.photobucket.com/albums/f326/Vaiva/foto/_DSC0221ab.jpg
    Geriau? :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Tai sakau čia mano nuomone ;) gal dabar pajautrėjusi rega tai rėžia akį :D
    šiaip joa šitas variantas man geresnis, bet šiaip ar taip pati nuotrauka tai gera ;))

    AtsakytiPanaikinti
  6. Patinka emcijos :) - įdomiai pozuoja :)
    Prisidedu prie prašymų parodyti kitas nuotraukas :)
    Dėl tų knygų - jos kaip tik įdomiai atrodo, bent jau man... O beretės asocijuojasi su filologėmis, tai knygos tampa kaip tik labai į temą ;)
    O kodėl ISO toks didelis :)? Grūdelis tai jau lenda ;) Juk jos taip nejudėjo, kad nebūtų galima imti ilgesnį išlaikymą su mažesniu ISO ;)
    Tokiu atveju ir apšvietima neatrodytų toks konrtrastingas ir išdegusių plot nebūtų :)
    Per alkūnes kapoti negalima - vis gi sąnariai... ;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Karoli, kitos nuotraukos tikriausiai atsidurs facebooke, portretų albume, po šiokio tokio redagavimo.
    Prajuokinai dėl filologių. Iš karto kilo asociacijos su buvusia lietuvių kalbos mokytoja, kuri pasižymėjo švelniai įdomiu charakteriu.
    ISO buvo didelis, nes užmiršau perstatyt. Gėda gėda man. Prieš tai fotografuojama buvo prietemoj didesnėj, greit pasikeitė fotografavimo vieta ir Vaiva užmiršo pakeist ISO.
    Žinau, kad negalima, bet kartais nesigauna :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. kapok tu ką nori, bet dėk daugiau mergų :D pas tave negražios į kadrą nepapuola :D šitos dvi tai prašyte prašosi antros fotosesijos :D

    AtsakytiPanaikinti
  9. Oj, Vaidai, pralinksminai tokiu komentaru :D
    Šitom dviem komentaras irgi patiko ;D
    Ir tą vakarą/naktį/dieną, jos ne vieną fotosesiją apturėjo ir, pažadu, dar ne vienoj nusifotografuos ateity ;D

    AtsakytiPanaikinti