2010 m. gruodžio 19 d., sekmadienis

Devyniasdešimt pirmoji diena


Toliau linksminuos su kalėdinėm švieselėm. Man labai gražus tas bokeh, nieko negaliu padaryt :D

     Dabar šiek tiek (daugiau mažiau) svarbios info. Man buvo pametėta idėja apie geriausią projekto 365 nuotrauką iki šiol. Na, rinkimus, apklausą. Taip Jūs padėsite sužinoti man, kokios nuotraukos yra geros, patinka ir t.t.
    Duosiu galimybę jums išsirinkti iš dešimties (arba penkiolikos) nuotraukų tą vienintelę, kurią norėtumėte karūnuoti geriausiaja 100-tadienio nuotrauka (tokias akcijas atrakcijas žadu rengti simboliškai kas šimtą dienų).
    Tačiau yra problema - esu neapsakomai subjektyvi savo nuotraukoms ir man tikrai sunku išrinkti geriausiųjų dešimtuką. Tad labai tikiuosi pagalbos iš jūsų.
    Garantuotai šią smagią naštą užkrausiu Mo, Ievai, Ramintai, Dovilei, Vy (sutinkat?). Tačiau, jei atsiras dar norinčių sukurti 10-tuką labiausiai patikusių nuotraukų, tai, labai labai LABAI prašau, tik duokit man žinią. Būsiu labai dėkinga.
    Taigi, o viskas vyks taip. Nuotraukų dešimtukus iš kiekvieno nuskriaustojo susirinksiu 99-tąją dieną, kuri, beje, jau ne už kalnų (todėl jau dabar galit pasidaryt preliminarius dešimtukus su galimybe keisti vietas ir t.t.). Tada šimtąją dieną jau įdėsiu apklausą, kurios metu galėsite prabalsuoti už, jūsų nuomone, geriausią nuotrauką.
    Kaip manot, mums pavyks tokį dalykėlį susiorganizuot? A? :D

2010 12 19
Details:
f/1.6
1/50 sec.
ISO-200
Redaguota: Lr

See ya tomorrow :}
Vaiva

P.S. Ką tik sugalvojau dar kelis žmones, kurių reiks paprašyt sukurt dešimtukus.
P.P.S. Na tikrai, jeigu jums bus negaila laiko peržiūrint mano nuotraukas, tai būkit geri, parašykit man, kad sudarysit dešimtuką.

4 komentarai:

  1. Puikiai, aš už. Organizuok ir mes padėsim (:

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jei nieko prieš aš irgi panardyčiau tavam mene.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš su mielu noru sutikčiau.
    Tik, juokinga ar graudu, aš nežinau, kas tu (ėmė ir susirimavo). Parašyk man el-laišką :)

    AtsakytiPanaikinti