2010 m. lapkričio 11 d., ketvirtadienis

Penkiasdešimt trečioji diena



Šiandieną elgiamės geltonai.

Toliau draugaujam su JBG spalvų savaite. Today is the day of yellow.
Nuotaiką kelia where is my mind? 

2010 11 11
Details:
f/3.5
1/8 sec.
ISO-1600

Redaguota: Photoshop ir Lightroom

:)) Till tomorrow
Vaiva

7 komentarai:

  1. Užuolaida užsidegė :(
    Fotografė sveika? (:

    Na šiaip sekantiem kadram galėtum pabandyt vien rankutes lygiai taip iškišt iš tamsos(jose gali būti kas nors, gali ir nebūti) :) Gali ir špygą iš tamsos iškišt ir dedikuot vaidui už per didelius norus.. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. First of all, tas geltonas daiktas tai ne užuolaida, o sijonas mano ;D
    Smarkiai išdegus foto?

    Aš buvau galvojus apie iš tamsos kyšančias rankas, bet mažai man geltonumo pasirodė :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na pas mane tai dega kažkiek ant monitoriaus ta užuolaida :D na jei geltonumo norėjos tai tikslas tikrai pasiektas :) Einu ta proga citrinos užvalgyt.. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Na gi ne užuolaida tai ;xx Sijonukas mano... Netraumuok jo ;xx
    Skanaus ;p

    AtsakytiPanaikinti
  5. Tai ką ir sakau labai gražus sijoniukas! :D Ačiū :)P

    AtsakytiPanaikinti