2010 m. lapkričio 6 d., šeštadienis

Keturiasdešimt aštuntoji diena


Pinhole!

Mažylis mano. Atrodo, tik vakar gimė, o jau spyriojas kaip tikras paauglys.
Nuolatinis vargas su juostelės persukimu -.-
Man atrodo jis manęs nemyli :/

2010 11 06
Details:
f/5.6
1/30 sec.
ISO-1600 (p.s. radau kaip susitaikyt su Nikiu. Nuo ryt ISO normalus turėtų būt :D )

Have fun time this saturday ;}
Vaiva

8 komentarai:

  1. Maniskis sugedo isvis, juostele nebesisuka, susinervinau ;/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nu maniškio irgi nesisuka. :/ Tai ir sakau, kad pykstamės. Bet, jei būtų nutrūkus, tai gal pastebėjus ar pajutus būčiau... :?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Mano ir kartais stringa, tai išsigąstu, bet paskui palaužiu jį kažkokiom (matyt minčių) galiom. bet šiaip, man problema su išlaikymu. aš nesuprantu tų programėlių kažką apskaičiuojančių, tai tenka spėlioti. kaip jūs darot? kitaip?

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš irgi spėlioju, nes su programom nesusitvarkau...
    Tai maždaug primetu - jeigu patalpoj gana šviesu (lempų šviesa + dienos šviesa pro langą) tai maždaug 7-8 min. O jei gerai apšviesta, bet tik lempom, apie 10...Kol kas kitokio apšvietimo dar nebuvo, nes, po velnių, pykstuos su juostele. Ir šiaip man atrodo, kad nė vienos doros nuotraukos nebus :DD

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na jūs turit moteriška nuojautą, jums gerai.. :) Kadangi aš tokios neturiu tai panaudojau Pinhole dizainerį. Ten įvedat skylės dydį 0,2mm atstumą nuo skylės iki juostelės(aš primečiau 15mm, pasimatuokit geriau) ir jums išmeta diafragmos dydį(man išmetė f75).Toliau kitam pusalpy kur nuoroda yra įvedat savo diafragmą ir išmeta lentelę su diafragmom ir išlaikymais. Lentelę patartina išsisaugot. Tai su savo skaitmeninio fotiko eksponometru prie kitos lentelėj duotos diafragmos pasižiūrit koks reikalingas išlaikymas norimoj fotkinti vietoj ir atitinkamai žiūrit lentelėj koks turi būt pinholo diafragmai išlaikymas ir fotkinat. Elementariau nebūna :>

    AtsakytiPanaikinti
  6. Oh, kaip elementaru. Aš mergina - kas tau elementaru, man ne taip ir aišku :DD
    Ačiū už išsamų paaiškinimą. ;))))

    AtsakytiPanaikinti
  7. Viskas gali būti suskaičiuota ;)
    O kodėl dėl persukimo negerai :)?

    AtsakytiPanaikinti
  8. Pasirodo atsiklijavo lipni juosta jungusi naują nuostelę su senąja.
    Bet viskas jau tvarkoje Vytauto dėka :DD

    AtsakytiPanaikinti