2011 m. sausio 22 d., šeštadienis

Stylish blog award

Oh, buvau maloniai nustebinta, kai Apo mano kukliam fotoblogui skyrė šį apdovanojimą. Labai labai ačiū ir man tikrai malonu!

Su šiuo apdovanojimu gavau ir užduotėlę išduoti, iš ko jį gavau, parašyti septynis dalykus apie save, perduoti titulą kitiems ir pranešti jiems šią žinią.

Taigi, kimbu į darbą. Pirmąją užduoties dalį jau atlikau. Dar kartą dėkoju nominavusiam blogui.

Dabar 7 dalykai apie mane:
1. Nesu smaližė. Laisvai išgyvenčiau be saldumynų. Tačiau vis tiek labai mėgstu Raffaello.
2. Esu žema - mano ūgis yra 164cm (jei ne mažiau). Todėl mėgstu aukštakulnius. Kol kas aukščiausi kulniukai siekia 11 cm.
3. Ant mano kūno yra šeši gerai matomi randai.
4. Būdama šešiolikos keistokai nusidažiau plaukus - pusė plaukų tapo raudoni.
5. Esu tiesiog pamišusi dėl mėnulio. Ir žvaigždžių. Bet dėl mėnulio labiau. Gražiausi kadanors man adresuoti žodžiai buvo: "Maža mergaitė tiesiog norėjo namo". Ir taip, tai susiję su mėnuliu ir manimi.
6. Kas yra išlaikymas ir diafragma sužinojau tik šį rudenį :D
7. Mėgstu susigalvoti sau iššūkius. Naujausias - išmokti žaisti stalo futbolą. Daviau sau visus metus tam, kad gerai įvaldyčiau šį žaidimą. Aš tikiu savim, man pavyks.

Sekanti dalis - titulo perdavimas.
Sumaniau titulą perduoti dviems blogams. Vienas jų, tai mano mylimos M's Spot (come to her side, she has cookies). Blogas, kurį skaitau, seku ir vėl skaitau. Kitas - tai neseniai surastas, tačiau įdomus blogas "Dienos švelnumas"
Paplokime!

O dabar keliauju perduoti žinios!

Dar kartą ačiū irrrrr tuoj bus įdėta šios dienos nuotrauka !

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą