2011 m. sausio 6 d., ketvirtadienis

GERIAUSIA ŠIMTO DIENŲ NUOTRAUKA YRA...

SEPTYNIASDEŠIMT TREČIOSIOS DIENOS NUOTRAUKA

 

Plojimai :DD
Aš labai laiminga, nes ir man pačiai ši nuotrauka yra mieliausia.

Antrąją, trečiąją ir ketvirtąją vietas dalinasi






AČIŪ AČIŪ AČIŪ visiems balsavusiems. 
    Ne vieną kartą Jūsų pasirinkimai mane nustebino, įvertinote tas nuotraukas, kurios, mano manymu, buvo prastos, vertinote labai įvairiai ir, iš tikro, įdomiai. Buvo akimirkų, kai svarsčiau, ką jūs matote toje nuotraukoje, kas jums ten patinka, kodėl renkatės būtent ją? Keistas jausmas matyti pasirinkimą ir nesuvokti kodėl pasirinkta būtent ta nuotrauka...
    Mano apklausoje dalyvavo lygiai šimtas žmonių, kas yra žaviai simboliška renkant geriausią šimto dienų nuotrauką. Labai džiaugiuosi, kad šiandien buvo pasiektas šis gražus ir apvalus skaičius.
    Nugalėjusioji nuotrauka surinko tryliką balsų. Antra, trečia ir ketvirta nuotraukos - po dvyliką. Taigi, kova buvo įtempta. Tiesą sakant, jeigu būčiau apklausą baigusi anksčiau, rezultatai būtų kitokie. Laimėtoja tik šiandien prisivijo visą laiką pirmavusias nuotraukas ir jas pralenkė. 
    Dar kartą ačiū visiems. Nuoširdžiai. 

Vaiva. 

EDIT:
Gavau pasiūlymą paaiškinti, kodėl laimėjusioji nuotrauka fotografuota buvo būtent taip.Pirmiausia, tai buvo pirmas naujo, šviesaus objektyvo išbandymas. Nežinau kodėl išrengiau sesę, bet jau seniai norėjau kažko panašaus. Man visada labai gražu buvo apnuoginta nugara.
Tikriausiai vienas didžiausių indėlių į nuotrauką yra tėvų. Kodėl? Nes jų namie nebuvo. Dėl to sesuo jautėsi jaukiai ir leidosi fotografuojama, taip kaip man norėjosi (kaip jau kažkada minėjau, kad baigiu išsiaugint seserį - jau pakankamai jaukiai jaučiasi prieš objektyvą). Dėl pozos, tai, kiek pamenu, ši būtent buvo pagauta. Nors tik dalinai. Pastačiau kaip norėjau, jau pradėjau fotografuot ir sesuo sujudėjo kaip jai norėjos. Aš tiesiog pagavau jos judesį. Taigi, kadras kiek atsitiktinis.
Redaguodama pasirinkau švelnius tonus, kurie, mano manymu, suteikė pačiai nuotraukai švelnumo, lengvumo, net moteriškumo.
Šiaip gal blogai, kad atskleidžiu visą nuotraukos paslaptį, kurią ši turėjo. Bent jau aš manau, kad turėjo.
Bet susitarkim. Sakykime, kad paslaptį ji išsaugojo...
 

1 komentaras: