2011 m. sausio 31 d., pirmadienis

Šimtas trisdešimt ketvirtoji diena

Postcrossing'as

Kažkada seniai džiūgaudavau gavusi atvirutę iš kitų pasaulio kraštų. Kiekviena jų būdavo mažas siurprizas. Visos įdomios, savotiškos. Ši, kuri geriausiai matoma nuotraukoje, mano mėgiamiausia. Atkeliavo pas mane ji nuo Tiinos iš Helsinkio. Oh, šauni ji man.

2011 01 31
Details:
f/1,4
1/25 sec.
ISO-400
Redaguota: Lr (tik WB pakeistas)

Iki ryt
Vaiva :)

1 komentaras:

  1. Giliai širdy tikėjau, kad atvirutė, pavaizduota nuotraukoje, bus iš Suomijos. Kai perskaičiau, mano šypsena buvo... nemaža :D

    Labai puiki nuotrauka. Visad žadėdavau pradėti užsiimti Postcrossing'u, tik vis bijojau, kad man kiaulystės dėsnio būdu plauks atvirutės iš Afrikos ir kitokių netraukiančių kraštų.. :DD Galbūt yra atskiras 'crossingo būdas tik su suomiais? :D Mielai užsiregistruočiau.

    Ech.. Nuotrauka puiki, kaip jau minėjau. ^^

    AtsakytiPanaikinti