2011 m. rugpjūčio 7 d., sekmadienis

Trys šimtai dvidešimt pirmoji diena


Jau seniai norėjau padaryti fotosesiją vandenyje. Ir džiaugiuosi rezultatu :) Ačiū mano dviems puikiems modeliams (daugiau nuotraukų vėliau galėsite pamatyti mano fotografijos puslapyje :) )

2011 08 06
Details:
f/2,2
1/500 sec.
ISO-100
Redaguota: Lr ir Ps
Modelis: Raminta

6 komentarai:

  1. Geros foto, tik pora klausimų, kodėl nepereini į Google +?, ten susilauktum tikrai didesnio atsako ir pastebimumo, antra kokį tokiom atvirom f reikšmėm fotkini, nes nuo jų kiek muiluoja?

    AtsakytiPanaikinti
  2. su klaidom parašiau ;) - "antra, kodėl tokiom atvirom f", beje nusiunčiau pakvietimą į g+, ten puikios galimybės fotografuojantiems :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Dėkui už komentarą :)
    Pirmiausia atsakysiu apie f reikšmę. Man patinka tas "muilas". Nedidelė ryškumo zona man pačiai patinka, kažkaip nejaučiu aštrumo poreikio didelio :)
    Antra, dėl google+. Esu ten prisiregistravus, bet man, asmeniškai, ten taip nemiela. Reikės nemažai laiko, kol integruosiuos į naują soc. tinklą. Dar sunkiai gaudaus kas ir kur ten...

    AtsakytiPanaikinti
  4. įvaldžius g+ fotografuojančiam nesinori net žiūrėt į fb ;) na bet čia mano nuomonė, nes tikrai nemažai fotografuojančių ten ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Neabejoju :) Tik man iki įvaldymo dar toli. Bet pasidomėsiu tinklo galimybėmis :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Tiesiog manau ten geresnės galimybės būt pastebėtai ;) keliais paspaudimais gali turėt sekėjus menininkus, įvairius žinomesnius žmones turinčius ką pasakyti ;)

    AtsakytiPanaikinti