2011 m. rugpjūčio 1 d., pirmadienis

GERIAUSIA TREČIOJO ŠIMTO NUOTRAUKA

Balsavimas baigėsi ir jau žinau nugalėtoją. Ši nuotrauka man taip pat patinka ir esu laiminga, kad ji laimėjo.

Taigi, fanfaroms skambant, skelbiu NUGALĖTOJĄ


Nuotrauka nugalėtoja buvo fotografuota Panevėžyje, penktadieninės šventės metu :)

Tačiau labiau nei labai mane stebina nuotraukos, kurios dalinasi antrąją ir trečiąją vietas - man pačiai jos atrodo visiškai neypatingos, tačiau mano ir balsavusiųjų nuomonės šį kartą nesutapo.
Antrąją ir trečiąją vietas, surinkusios po lygiai balsų, dalinasi:

ir  




Šį kartą balsavusiųjų ir vėl prašiau parašyti savo nuomonę apie mano darbus ir keliais komentarais pasidalinsiu :)

Šiame šimtuke buvo aiškiai matyti darbai favoritai, nebuvo sunku atsirinkti. Tai reiškia du dalykus: pirma - kitos tavo nuotraukos nesuprastėjo, tiesiog kelios iš jų buvo žymiai geresnės už kitas ir antra - tu jau moki padaryti įspūdingų kadrų. Taip pat, dar verta paminėti, kad vis dar darai nemažai stacionarių daiktų kadrų, tačiau jie irgi išeina daug geriau nuotraukuose - jie tapo įdomūs. Nors vis tiek siūlyčiau daugiau padirbėti ties gamtos kadrais arba portretais. Pastaraisiai užsiimi jau gana dažnai, tačiau aplinkos fotografavime galėtum pasireikšti ir daugiau, juk viskam reikia praktikos :) Gražūs darbai, linkiu sėkmės siekiant savo tikslo!

 Perdaug mergaičių su drabužiais. Reikų daugiau mergaičių su mažiau rūbų arba išvis be jų.

 Gerai, yra ko pasižiūrėt, bet tikrai žinau, jog gali geriau. Daugumai nuotraukų trūksta kažkokio tai ale prieskonio, minties, purvo ir gilumo :>

Išlaikai savo braižą, kas labai sveikintina. :} Taip ir toliau. ;]

Tačiau labiausiai man patikęs komentaras yra : Šūdas, o ne darbai...  Gaila, kad autorius nepasirašė arba bent jau nepagrindė savo nuomonės - tada nors žinočiau ką blogai čia darau :)

Tai vat taip va :D

Visiems labai didelis AČIŪ už tai, kad sudarinėjot dešimtukus, už tai, kad balsavot ir pareiškėt savo nuomonę. Ačiū už tai, kad esat su manimi šio projekto kely. Tikiuosi, kad draugausim iki pačios jo pabaigos :)

Dar kartą ačiū, 
Vaiva 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą