2011 m. rugsėjo 19 d., pirmadienis

TRYS ŠIMTAI ŠEŠIASDEŠIMT PENKTOJI DIENA

 3 6 5


Diena, kai projektas baigiasi.

Metai pralėkė taip greitai. Neapsakomai. Sunku net suvokti, kad projektas pasiekė finišą.
O viskas prasidėjo paprastai.

Susirinkime gavom iššūkį - 36.5. Tai yra, kiek daugiau nei mėnesį fotografuoti kas dieną. Ne vienas žmogus, kuris apsiėmė daryt tokį projektuką, jo nepabaigė. O štai man buvo maža.
Tiksliai nežinau kokių motyvų vedina aš paskelbiau, kad fotografuosiu visus metus.
Ir taip gimė manasis 365.

Aš nemeluosiu - buvo dienų, kai fotografuoti nesinorėdavo visai. Todėl yra nuotraukų, kuriomis visai nesididžiuoju. Kurių visai nemėgstu. Tačiau tai buvo judėjimas.
Aš kas dieną su savimi tampiausi savo Nikį (Nikon D3000), terorizavau draugus, liepdama man pozuoti, fotografavau į kairę ir į dešinę. Dažnai to net nereikėjo. Bet man buvo smagu.

Norit tikėkit, norit ne, bet per šiuos metus aš išfotografavau maždaug 20.000 nuotraukų. Mano kietajame diske nuotraukos užima ne mažiau nei 210GB. O mano facebook fotografijos puslapį "mėgsta" 228 žmonės. Ir visa tai per metus.

Ir žinot ką, aš pati savim didžiuojuos.
Visą gyvenimą buvau ta, kuri apsiima begalę darbų ir dažnai juos meta vos įpusėjusi. Bet šį kartą aš baigiau. Aš baigiau savo metų darbą.
Ir taip pat aš didžiuojuos jumis. Tais, kurie nors kartkartėm pasidomėdavo, kaip man sekasi. Tais, kurie pakritikuodavo mane. Tais, kurie pasakydavo gerą padrąsinantį žodį. Tais, kurie tikėjo, kad aš vis tik galiu baigti. Tais, kurie man pozavo ir leido naudoti jų atvaizdus projekte.
Tais, kurie tiesiog buvo šalia.

AČIŪ

Taigi, štai ir viskas.
Ačiū dar kartą visiems.
Ir šį kartą ne  "iki ryt".
Šį kartą

Ate.
Vaiva.

5 komentarai:

  1. gaila jog baigesi, o gal visgi pratesk? 3650? a?

    AtsakytiPanaikinti
  2. siaip ar taip - aciu uz grazius vaizdelius :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. 3650 būtų daugokai :D
    Ačiū tau, kad peržiūrėjai tuos vaizdelius :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labai LABAI gaila, Vaiva. Nebaik šio projekto, oi ne! Tęsk fotografiją, tęsk būtinai - turi tam cvieką ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Projektą baigiau, bet fotografuoti - ne!
    Tai jau mano kraujy įaugę.
    Jei įdomu, kaip man seksis toliau fotografuoti, gali karts nuo karto mest akį į mano fotografijos puslapį :)))

    AtsakytiPanaikinti