2011 m. balandžio 17 d., sekmadienis

ANTROJO ŠIMTO DIENŲ NUOTRAUKA!

Laukėt ar nelaukėt, bet atėjo ta diena, kai paskelbsiu geriausią antrojo šimto dienų nuotrauką.
Apklausoje dalyvavo 79 respondentai, iš kurių 27 atsakė ir į antrąjį, nebūtiną klausimą, kuriuo prašiau patarimų, komentarų, kritikos. Bet apie viską vėliau.

Taigi, GERIAUSIA ANTROJO ŠIMTO DIENŲ NUOTRAUKA tapo

Antrąją vietą laimėjo

Trečioje vietoje liko


Labai labai didelis ir nuoširdus ačiū visiems, kurie balsavo šioje apklausoje.
Taip pat dėkoju visiems, kurie per antrąjį šimtą dienų mane palaikė, ragino ir patarinėjo. AČIŪ. Jūsų palaikymas man iš tikro svarbus.


Tie 27 žmonės, atsakę į antrąjį klausimą man padėjo suprasti, kad žmonės nori matyti daugiau įvairovės mano nuotraukose. Todėl vėl gi prašysiu jūsų pagalbos - gal turite kokių įdomių įdėjų, kurias galėčiau realizuoti?

O dabar grįžtu prie 27 atsakymų į antrąjį klausimą. Į kai kuriuos žmonių pasisakymus aš turiu atsakus. Taigi, paviešinsiu savo nuomonę ir aš.

1. daugiau žaidimo
Na, tiesą sakant, pusė mano nuotraukų man yra žaidimas. Net daugiau nei pusė. Jos gimsta per atsitiktinumus vien dėl to, kad aš pakreipiu fotoaparatą kiek kitaip, nei įprasta, pamatau kažką kitaip ar padarau kažką, ko dar nedariau. Deja, mano nuotraukos net ir po tokių įvykių atrodo gana kasdieniškos ir įprastos.
Todėl labai prašau man žaidimų pavyzdžių parodyti! Labai labai prašau . If I want to play the game, I have to know the game.

2. Esi tikra šaunuolė, jog pasiryžai tokiam projektui, aš neturėčiau tiek kantrybės. :D Nuotraukos gražios, tvarkingos, tik paskutiniu metu dažnokai pradėjai dėti tiesiog daiktų nuotraukas.
Ačiū už šaunuolė, ir tikriausiai turiu atsiprašyti už daiktų nuotraukas. Kartais mažytis tinguliukas kamuoja. Kartais iš tikro nėra laiko mąstyti ką nors įdomaus. O kartais visą dieną nepaliekant namų tenka griebtis šiaudo.

3. Nuotraukos pasidarė gana nuspėjamos, vieno braižo. Įsileisk naujų vėjų į savo kūrybą:]
Dėl naujų vėjų tai labai tiesa. Ieškosiu naujų modelių, stilių ir objektų. Bet šiaip kartais yra neblogai turėti savo braižą. Kartais...

4. Viskas gerai su tavo nuotraukom. Ypač man patinka kūrybiniai ieškojimai (turiu galvoje tą su maišeliu ant galvos :) ). Manau kad jau turi savo stilių, kuris šiek tiek užneša į Mo :) spalvos, brangioji :) Manau stipriausia esi portretuose :)
Kad stipriausia portretuose ir aš taip manau. Bet kiek nustebau (nuliūdau) dėl to, kad "užnešu" į Mo! Ne dėl to, kad man nepatiktų jos darbai, tikrai ne, bet vadinasi kažkas negerai, jei mano darbai panešėja į svetimus. Teks kažką keisti!

5. O Tu turi talentą!
P.S. Tavo sesei pasisekė, jaučiu, kad neblogą pluoštą gražių nuotraukų ji turi ;D
Negalėjau neįdėt šio komentaro :D Taip paglostė savimeilę :D
Ir, Ieva, matai, kaip tau pasisekė, kad mane turi? ;D

6. Ar nereikėtų išbandyti ko nors naujo ;)?
Netradiciško, inovatyvaus ir kitaip žmogiško arba nežmogiško :)?
Labai patiko šis komentaras. Nes teisingas. Tik gaila, kad jokio patarimo daugiau nedavė, kaip tą naujumą įsivaizduoja žmogus. Nes bėgant laikui aš tikrai nuobodėju. Padėkit atsigaut.

Tai tiek.
Dar kartą labai dėkoju visiems prisidėjusiems.  
AČIŪ!




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą