2010 m. rugsėjo 25 d., šeštadienis

Šeštoji diena


Vidurvasario damos burtai

Niežinau kodėl vidurvasario. Juk dabar jau ruduo. Bet tiesiog toks pavadinimas labiausiai tiko, mano manymu.
Nuotrauka man tokia prancūziška ir jauki.
Tikiuos, kad ir jums patiks.

2010 09 25
Nikon D3000
Redaguota : Photoshop Lightroom (taip taip, be jo negaliu beveik nei vienos nuotraukos į dienos šviesą paleist...)

Gero šeštadienio!
Vaiva

2 komentarai:

  1. man ir ta pati problema (o gal ir ne problema) dėl taisos programų (: kažkaip pripranti ir nebeatpranti. bet gal tai nėra blogai. Patinka man šita, tokia tikrai ot cuture (nežinau tiksliai ką reiškia tas žodis, bet prancūziškas ir atrodo, kad tinka) (:

    AtsakytiPanaikinti
  2. O, dėkui už komentarą, Monika.
    Man atrodo, kad daug kam kyla tokios problemos kaip mums. :)
    P.S. Haute couture - aukštoji mada. Nelabai tiko, bet not the point :D

    AtsakytiPanaikinti